Jun 15, 2012

I FEEL LIKE

Hey, so it's 8 o'clock in da morning, awal kan aku bangun, haha pelik betul, selalunya bangun lambat, tiba tiba je tersedar ni, oh dia suruh update blog la ni, yelahkan dah lama tak update, hehe rindu pulak itew nak update. Yang penting, aku bangun terus capai laptop dengan tak mandi, tak gosok gigi, tak ape semua, oh huduh perangai budak macam ni, kena buang negeri ni haha :D Tuan tuan dan Puan puan, pada pagi yang indah, nyaman ini, saya akan menyampaikan satu cerita dongeng entah sumber dari mana entah okey start mengarut............


Haha, okey good morning semua! Now pagi ni nak update tentang bini saya sebenarnya, haha bakal bini la katakan, amboi berangan ke awangan yang berterbangan :) k kiteorang dah 4 bulan dah pun, bukan harini tapi 3 hari yang lepas haha, yelahkan berkat aku dan dia bersabar, dan terus bersabar, mengalah, dan terus mengalah, tapi banyak lagi la dia mengalah, haih tinggi betul ego aku ni, datang dari mana tahu ego ni, dari kilang yamaha mungkin, ahh ape ape pun kiteorang dah pun 4 bulan, kejap je kan, maybe bagi korang 4 bulan tu sekejap je tapi bagi aku 4 bulan tu amat lama, lama untuk membina sebuah hubungan, lama untuk mengenali antara satu sama lain, tapi now dia dah kenal aku, aku dah kenal dia, tapi korang ingat senang ke nak bina hubungan yang baik? Susah tauuuu. Banyak dugaan dia, dugaan? Haa yang tu maroh, hehe. Tapi takpe la dugaan ke ape ke, kalau dah sayang sangat, ape pun sanggup buat, batu pun awak sanggup pecahkan, macam aku ni, berkorban sedikit sebanyak, tapi tak pecahkan batu la, haha tak kisah latu kan, demi awak jugak sayang. Emm harap kiteorang boleh stay lama, bukan stay lama tapi harap kiteorang boleh stay sampai akhir nafas aku. Amin amin ya rabbal alamin, hanya Tuhan saje yang tahu betapa sayangnya aku dekat dia. Memang aku care dekat dia, care sangat sangat. Tak pernah hayat lagi aku care dekat orang sampai tahap macam ni, aku nak ubah dia dan aku dah boleh ubah dia sedikit demi sedikit, buang perangai perangai lama, jadi perempuan yang soleh, yang menutup aurat, awwwwwww comelnya! Hehe one thing, saya sayang awak. Sayang, i'm not perfect, I make mistakes, I hurt you, but when I say SORRY, I really mean it. Sorry la post ni amat pendek, haha tak sedap dibaca mungkin, oh sedih saya dibuatnya