May 12, 2012

Okey salah saya.

Okey assalamualaikum. Harini 12hb Mei 2012. Semalam 11hb Mei 2012, tu maksudnya aku dah 3 bulan bersama dengan Mak Jemah, hehe kejapnya rasa Pak Jabik couple dengan Mak Jemah. Pejam celik pejam celik dah 3 bulan. Suka betul ai. Okey now sebelum aku bercerita pasal tajuk dekat atas tu. Aku nak cerita pasal kejadian di waktu malamnya, okey ralat, sangat ralat, tak sangka betul ai. Entah guane boleh jadi gini, entah guane boleh gaduh, entah guane boleh sakitkan hati dia. Oh bodohnya ai, bodoh super lembu. Betul la apa yang aku sangka selama ni, aku ni nak jage hati orang, tapi aku tak pandai, dah tahu tak pandai, nak jage jugak, koya pandai, sebenarnya tak pun. Diri oh diri, kalau aku ni pandai jaga hati orang, awek aku takdenya nak sakit hati bagai. Okey ni semua disebabkan oleh aku, aku mengaku. Hmm bila fikir balik, rasa bersalah pulak cakap macam tu. Ni la orang cakap ego tak habis habis! Sampai bila nak macam ni Ijaad? Macam ni ke cara mu nak kekal sampai bila bila? Kalau tak buang ego tu, memang pahceroh la. Tak tipu...... Em saya tahu awak sakit hati kan sayang sebab saya cakap 'awak pergi la skype dengan orang lain, malas nak on internet'. Sayang, awak betul. Kalau saya ada dekat tempat awak masa tu, ye, memang saya akan terasa jugak, tersentap jugak. Bahaya kan, dengan kata kata, boleh buat orang sedih, sakit hati. Adoi, dah la semalam anniversary aku. Gaduh pulak tu, weh orang lain time anniversary diaorang happy happy la. Mana ada macam ni, hmm kesal rasa dengan perangai yang tak seberapa molek ni. Saya tauuu awak tak tahan dah dengan saya kan, tapi la kan kalau betul tak tahan, jangan pendam okey? Tolong luahkan! Saya sedia menerima apa yang awak luahkan, saya tak kisah sebab semua ni saya punya pasal. Punca semua ni terjadi sebenarnya saya. Kalau la aku reply text dia dengan molek, mesti tak jadi macam ni, awhh fuck :( Tak suka ah macam ni... Bila la aku dengan dia nak happy selalu, bila nak ada time macam ni? Fuhhhhh berangan jelaa Ijaad kalau ego mu tinggi nak mampus, tunggu masa je. EH BILE AKU NAK BERUBAH? Please, taknak macam dulu. Baran sana sini, lepas marah ikut suka hati tak fikir perasaan orang, eh gila ke apa Ijaad, takde orang buat macam tu dekat orang lain, orang bodoh je buat gitu. Tapi takpe la, walau bagaimanapun keadaan saya dengan awak, huru hara mana pun saya dengan awak, saya tetap sayang awak. Walaupun kita gaduh, walaupun kita bertengkar, hari hari! Saya takkan cari lain, saya tak bodoh nak buat macam tu, sebab apa. Sebab awak dah lengkapkan hidup saya, terima kasih sebab dah ubah saya, dah sedarkan saya sedikit sebanyak. Itu dah memadai bagi seorang insan. Akhir kata dari saya, saya mintak maaf banyak banyak atas semua kesalahan yang saya dah buat dekat awak dari mula mula kita kenal, sampai la sekarang. Saya harap kita dapat kekal selamanya tau sayang. Ya Allah sempurnakan lah hubungan aku dengan dia hingga ke akhir hayat. Amin amin ya rabbal alamin. Saya sayang awak Nurul Hanisah! Happy anniversary sayang.