Apr 1, 2012

A day that HARD to me to forget ;)

Accident Kelakor Part 1
Ehem ehem, sound check. K harini hari Ahad bertarikh 1 April 2012 kan, mesti korang ingat kalau tarikh ni mesti nak sambut April Fool owk, oh no no no itu haram di sisi islam. Hahaha story ni tak sabik pun sebenarnye dengan April Fool. Story ni mengisahkan tentang aku dengan si dia pade petang tadi jam 4.40 p.m. lebih kurang gitu la kot, hahaha. Time tu la aku dengan sayang aku ni accident, boleh pulak naik motor laju laju lepas tu lapping dekat corner tajam, lepas tu gedegang! Terbalik motor, tapi memang patut la accident kan...... sape suruh bawak laju laju, stopid punye ijaad -.- Kesian sayang aku, hm. Tak pasal pasal die sakit, adoi. Tapi kan die cakap accident aku dengan die ni kelakor, hahaha kelakor ke memang kelakor pun dengan die jatuh terduduknye, hahaha dah aku seret tar terus. Bile ingat balik kejadian petang tadi, agak kelakor la kan, haih macam mane la boleh accident, dah la dengan awek sendiri pulak tu, tak pernah hayat aku accident dengan awek tau tak. Memang ni lah first time dan aku akan ingat kejadian ni sampai... sampai... sampai... bile bile. Kan sayang kan? Jangan lupe tau, hehe.


Accident Kelakor Part 2
K lepas accident kan, aku dengan die pun tak tahu nak buat ape, masing masing blank kot, then angkat motor, lepas tu gelak gelak, hahaha die jelah gelak aku tak -.- then start motor lepas tu pusing pusing la kejap dekat Cendering sat nak menenangkan fikiran punye pasal, sebab mase tu pun aku tengah terkejut and sedih gile sebab buat orang yang aku sayang sakit, guane la boleh jatuh, hadoinye pun. Bile dah pusing pusing tu aku pi pulak tempat yang aku lepak sokmo, sebab die pun nak pi sane sat sebab nak buang pasir dekat luke aku ni. Awwww thanks makcik, lap yu. K bile dah siap semua, die pun nak balik, maklumlah hari pun nak hujan, kilat sabung menyabung, karang tak pasal kene panah petir freee. Hahahaha aku pi la ambik moto aku kemudiannya, dengan tangan sakitnye aku hantar jugak die dekat sri damai, aku hantar la kan sebab aku risaukan die and then die taknak balik la pulak.... *padahal aku pun taknak, maklumla tak puas dating lagi, hehe. So lepak la situ kejap then story story story, lepas tu, HARI HUJANG. So baru la kiteorang berdua ni decided to go home, and then berakhir di sini la ceritera cinta aku dengan si die harini. Man, today was awesome and fucking freak! Hahaha, oh btw aku ade snap gambar sat dengan due tadi, hehe dan lagi bergalok ye :D

K hok ni sakit, amat sakit, hahaha --.--

No matter what, i always by your side dear. Love you so much like no one ever did <3