Feb 29, 2012

Hello march! Bye February and exam -.-

PART 1
Okay now. 1, 2, 3. Assalamualaikum W.B.T. Ehem begini setelah sekian lame aku menyepi keseorangan... Tetibe harini aku muncul dengan satu cerita. Cerita ape pun aku tak tau la kan. Saje je kot nak update story dalam blog huduh sedunia ni, bukan selalu kan. Bukan macam aku update status dekat facebook hari hari, hahahah kalau yang tu lain la kan. K berita terkini yang aku ingin sampaikan adalah seperti tajuk di atas ye, ape gune tajuk kalau takde isi? Ape gune isi kalau tak berdasarkan tajuk? Pundek. K rindu bulan Feb, banyak memories, gaduh, cinta, sakit, happy, macam macam ah ada. Yang best sekali, aku couple dengan si dia. Iaaa HANISAH...............iloveyou. Banyak kenangan kite mase bulan Feb owk. Huuuuuuuuuu kalau dapat ulang kan best, jadi macam doraemon. Untung la die ade poket tu, kalau aku ade poket tu. Macam macam aku buat, tapi buat bende baik ah jangan salah sangka pulok, hehehe. K tu bende happy, yang unhappy pulak. Aku gaduh dengan die bagai nak rak. Ibarat telur si hujung tanduk, betul betul di hujung tanduk. Dah benda aku merepek ni, se lagi bende yang unhappy adalah aku gaduh. Oloh bodonye la gaduh ni macam bebudok. Nak gaduh masuk ring la baru betul -.- ni tak, depan surau pulak jadi port gaduh. Hahaha pity you! K dah habis bulan Feb, banyak lagi cerita senanya tapi malas nok type.

PART 2
Exam. Bulan. Feb. Macam. Gampang. Rasa. Hahaha, k pasal exam pulak. Seriously aku haram pun tak prepare ape ape. Main jawab je, eh takde la main jawab je, aku study la jugak. Bodo kebeno kalau main jawab je. Hahaha exam first hari isnin 27/2 exam BM, BI, PI, alhamdulillah boleh jawab dengan molek walaupun jawab membabi buta. Hahaha parok sangat dahtu Ijaad. Kemudian hari selasa 28/2, exam AKAUN, MATH, SC, akaun takyah cakap ah meme aku tak boleh jawab hahaha susah nak mampus, makan nasi lagi senang dari jawab akaun. Math pulak, perghhh 100% clear je jawab, hope dapat A. Science pun pundek marang skaper agak senang tapi aku lupa. Kuat main sabun kan, payoh ah. Hihihihi guwau je. K hari rabu, harini la 29/2 exam ADDMATH, EA, SEJ. Wuhuuuu addmath macam @#$%^& tapi aku boleh jawab la jugak sikik sikik. Ea no comment, malas care. Sejarah! Oh sejarah! I hate you! Sejarah aku tiru orang je, aku tak tau sikik pun pasal sejarah, langsung tak study. Memang huduh la result nanti, hihi itu semestinya owk Ijaad. 3/1 exam SIVIK, PJ. Exam last bulan ni, perghh susah boh. Hahaha takde la gurau je, yang tu la exam yang paling rileks bile jawab. Memang la kan dah exam senang, boleh ah.........

KLIMAKS
Klimaks pun boleh, hahaha jangan fikir lain derr gua tenyeh muke mu dengan cili karang. K takde nak story dah kot, tunggu pertengahan atau akhir bulan 3 ah pulak aku story lagi. Nak buat acano, dah takde story, hehehehe. So, this is the end of my essay and i wanna say goodbye to all my readers okay what am i trying to say oh god i am broken english, natang benda aku mencarut malam buta ni...................ape pun, iloveyou hanisah. You are my only one, no one can replace you dear. I hope our relationship will stay for a long time. Mumumuah

ILOVEYOU! PLEASE DON'T LEAVE ME <3