Jan 25, 2012

Hmmmmm :)

Hello bebeh. Hm weh tahun ni aku agak busy ah. Busy gilo yelakan tahun ni kan SPM, sijil paling mudah la katekan. Dah la tahun ni susah nak keluar, macam pundek. Tak suke ah duduk terperap je dalam rumah ni macam anok daro. BOSAN LA BINGAI. Huh takpe, tunggu la aku habis SPM, meme aku keluar rumah tak balik balik dah. K gurau hahaha bodo sangat latew kalau keluar tak balik rumah. Mane boleh gitu, risau nanti mak bapak aku, kesian dieorang menunggu kepulangan ku nanti. So yang penting tahun ni, belajar, belajar dan belajar pahceroh. Pi tusyen, siang malam mengadap buku, pagi petang mengadap buku. Ape kehenye tu? Hahaha. Takpe la untuk mase depan aku jugak, tanpa kejayaan gelap la mase depan. Ke guane? Kalau aku silap betulkan aku. Hmm tahun last ni mesti best. Mesti the rock is cooking. Mesti aku rindu semua kenangan mase zaman sekolah. Derr zaman persekolahan sekali seumur hidup je derr, nanti tua takda dah sekolah sekolah ni. Kan... Bye~