Aug 22, 2011

Keseorangan? Oh macam tu.

Assalamualaikum pun adoi derrr :) Ape khabar semua? Sihat? Agaknye dah lame kot gua menghilang dan dah lame kot tak posting dalam blog huduh sedunia ni. Dah bersarang kucing, tikus dan bagai. Hahah, ngarut je kan, tipu je kan :P Hmmm :) Sebenarnye nak cakap pasal gf, wow :O Sunyi la pulak takde gf, tapi nak buat macam mane kan. Dah takde orang nak kan, nasibbbbb badan la kan :) Hahah, padanmukakau Ijaad. Eh, UNTUNGLAH. Mesti ade ayat UNTUNGLAH, baru gramatis sikit ayat. Phewww UNTUNGLAH korang ade gf ye. Aku sorang je yang tersepit dalam kesunyian dan kesepian. Cehh, ayat, busuk nak mampus. Jiwang la pulee -.- geli euww euww eden :P Act, tengah sumbat ni. Sebab tu main tulis je ape yang ade dalam fikiran gua ni. Entah ape-ape post aku buat ni. Kalau org bace pon, mesti rase nyampah *please nyampah, i begging you*. Hahah, okay la pengkritik sampai sini je kot gua nak tulis. Me have no idea anymore. Btw, miss someone ;)